مقاله

تولیدی لباس نوزادی ارزان

تولیدی لباس نوزادی ارزان با توجه به مصرف کنندگان خاص، تولید کنندگان لباس کودک باید الزامات لازم را رعایت کنند. لباس نوزاد به خصوص لباس زیر نوزاد حتما باید از پارچه های نخی دو طرفه باشد تا پوست لطیف نوزاد تحریک نشود و حساسیت ایجاد نکند. اما زیرپوش های پلی استر نخی نیز در بازار موجود است که در اولویت بعدی نسبت به نوع قبلی استفاده می شود.

 

تولیدی لباس نوزادی ارزان

تولیدی لباس نوزادی ارزان

تولید لباس نوزاد ارزان

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد برای تولید لباس نوزاد ارزان  باید پارامترهای خاصی در نظر گرفته شود. با توجه به همین عامل معمولا تولیدکنندگان لباس نوزادی در این زمینه تخصص دارند و تنها به تولید لباس نوزادی می پردازند و تهیه و تولید سایر لباس های کودک را در برنامه خود قرار نمی دهند. در حال حاضر تولیدکنندگان زیادی در این زمینه در کشور فعالیت می کنند و گاها محصولات خود را صادر می کنند.

خرید عمده و ارزان لباس نوزاد

اگر قصد خرید عمده و ارزان لباس نوزاد را از تولیدی دارید، شرکت تیام نی نی می تواند این محصولات را به صورت آنلاین با مناسب ترین کیفیت و قیمت در شهرهای مختلف از جمله تهران، مشهد و سایر شهرها برای شما ارسال کند.

سایز بندی و بسته بندی لباس کودک

سایزبندی لباس نوزاد  ارزان عمدتا بر اساس ماه تولد تقسیم می شود. سایز صفر بسته به سایز و رشد نوزاد از بدو تولد تا دو و نیم تا سه ماهگی مناسب است. سایز یک برای نوزادان سه تا شش ماهه و سایز دو برای شش تا نه ماهگی مناسب است. این تقسیم بندی عموماً در مورد لباس نوزاد ایرانی و خارجی صدق می کند.

سایزبندی وزن و قد نوزاد

برخی از تولیدکنندگان لباس نوزاد ارزان در سایزبندی وزن و قد نوزاد را نیز ذکر می کنند و با توجه به نظارت منظم قد و وزن نوزاد توسط پزشک در سال اول تولد و آگاهی والدین از این پارامترها، می توان مناسب ترین لباس را انتخاب کرد. برای کودک شما انجام داد

تولیدی لباس نوزاد ارزان

همچنین لباس نوزاد هم به صورت تکی و هم در ست های 5 تکه و 19 تکه عرضه می شود که در حین خرید سیستمی قابل خریداری است. لباس نوزاد 5 تکه شامل:

یک عدد باد
شلوار
جلو دکمه
شورت پوشک
آستین حلقه
است. ست 19 پارچه علاوه بر موارد فوق شامل بلوز آستین کوتاه و آستین بلند، دستکش، کلاه، بند ناف، روکش، روسری و پیش بند می باشد.

رای اینکه یک خرید لباس نوزادی ارزان تجربه کنید. لزومی ندارد که حتما به سراغ پایین ترین کیفیت ها بروید. گاهی دانستن اینکه نوزاد پسر به چه لباسی بیشتر احتیاج دارد، می تواند صرفه جویی زیادی در هزینه های شما اعمال کند.

به طور معمول یک نوزاد به حداقل 6 عدد بادی دکمه دار آستین بلند یا کوتاه، بسته به فصلی که در آن حضور دارید، نیاز پیدا خواهید کرد. البته توجه کنید که باید هم آستین بلند و هم آستین کوتاه داشته باشید زیرا در شرایط مختلف و در روزهای سرد و گرم به آن ها احتیاج خواهید داشت.

شلوار یکی از مهم‌ترین پوشاک برای نوزادن است. به تعداد بلوزها یا شاید اندکی کمتر، به آن نیاز پیدا می کنید. شلوار نوزاد حتما باید از جنس نخی یا الیاف طبیعی ضد حساسیت باشد زیرا در صورت بروز حساسیت باید کاملا استفاده از آن شلوار را فراموش کنید و برای خرید شلوار جدید مجددا هزینه کنید.

تولید  لباس نوزادی ارزان قیمت

برای گرم نگه داشتن سر نوزاد به حداقل دو یا سه عدد کلاه نیاز دارید. نوزادان مخصوصاً در ماه‌های اول تولدش، حرارت زیادی را از طریق سر خود از دست می‌دهند، پس برای حفظ تعادل دمای بعد نوزاد، شما باید حتما، حتی در داخل خانه، از کلاه نخی استفاده کنید. برای بیرون از منزل هم می‌توانید از کلاه‌های گرم تر که از کاموا یا پشم گوسفند بافته شده اند استفاده کنید.

نوزاد شما همچنین به چندین سرهمی و پیشبند و بلوز تکی و لباس راحتی برای خواب نیاز دارد. با تهیه لباس های فانتزی که کودک در آن احساس راحتی نمی کند و احتمالا هرگز فرصت پوشیدن آن پیش نمی آید، پول خود را هدر ندهید و پوشیدن این لباس ها را جز در مواقع خاص بهتر است به سنین بالاتر موکول کنید. با رعایت این نکات در نهایت یک تولیدلباس نوزادی ارزان را داشته باشید.

تولیدی لباس نوزادی ارزان-تولیدی لباس نوزادی ارزان-تولیدی لباس نوزادی ارزان-تولیدی لباس نوزادی ارزان-تولیدی لباس نوزادی ارزان-تولیدی لباس نوزادی ارزان-تولیدی لباس نوزادی ارزان-تولیدی لباس نوزادی ارزان-تولیدی لباس نوزادی ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *