مقاله

تولید لباس کودک

تولید لباس کودک در این مقاله قصد داریم همه چیز در مورد تولید لباس بچه گانه را بررسی کنیم. در سال 1900، صنعت مد شروع به تبدیل شدن به یک آینه فرهنگی واقعی کرد که منعکس کننده جنگ، افسردگی، انقلاب، رهایی زنان، از بین رفتن تمایزات طبقاتی و رشد شهرها و زوال کشاورزی بود.

 

تولید لباس کودک

تولید لباس کودک

تولید لباس کودک

لباس دوچرخه سواری به دخترانی که شلوار ترکی می پوشیدند تعمیم داده شد. این لباس ها در ابتدا به عنوان لباس دوچرخه سواری تبلیغ می شد و خیلی زود تبدیل به لباس کار برای بزرگسالان شد. برای کودکان، آنها را کت و شلوار قهوه ای می نامیدند و این تغییر لباس بازی را نیز متحول کرد. ژاکت‌های کشباف و ژاکت‌های کشباف نیز در همین زمان ساخته می‌شدند و یقه‌های باز و ژاکت‌های کشباف به زودی برای همه سنین دنبال شدند.

لباس خواب های نرم و گشاد

تغییر وضعیت زنان لباس فرزندانشان را تغییر داد. زنان در خارج از خانه شروع به کار کرده بودند و زمان کمتری برای لباس پوشیدن فرزندان خود داشتند. فعالیت های کودکان آزادتر بود، بنابراین لباس های متنوع تری برای بازی و مدرسه مورد نیاز بود. نگرانی برای راحتی کودکان نیز افزایش یافت، بنابراین لباس خواب های نرم و گشاد به اندازه شلوار جین مهم بودند.

تولید لباس‌های مقاوم

تحولات شگفت انگیز بر لباس تأثیر گذاشت. لاستیک کمربندهای پلاستیکی به دنیا آورد تا پسران جوان بتوانند به جای دامن شلوار بپوشند. لباس‌های زیر ایمن‌تر و محدودتر شدند و در وقت مادر صرفه‌جویی کردند زیرا دیگر به قلاب و دکمه نیاز نداشتند. کفش‌های تنیس با کف لاستیکی به لباس‌های معمولی کلاسیک قرن حاضر تبدیل شدند. مواد مصنوعی منجر به تولید لباس‌های مقاوم در برابر چروک و زیرپوش‌های نرم شد. علاوه بر این، لباس‌های کارخانه‌ای ارزان‌تر شدند، بنابراین کمد لباس وسیع‌تری برای کودکان و همچنین بزرگسالان باز شد.

طراحی تولید لباس کودک

طراحی لباس‌های کودکان امروزی با عواملی مانند سهولت در شستشو، برچسب‌های نام طراح (که گاهی در قسمت بیرونی لباس پوشیده می‌شود)، ایمنی از جمله لباس خواب مقاوم در برابر آتش، محبوبیت شخصیت‌های تلویزیونی و ورزشی و قابلیت تنظیم انگیزه ایجاد می‌کند.

تولیدمواد خام لباس کودک

ر به طیف وسیعی از منسوجات از جمله مواد خاص، نخ، زیپ و سایر بست ها و تزئینات نیاز دارد. اکثر تولید کنندگان منسوجات خود را تولید نمی کنند، اگرچه می توان با تولید کنندگان نساجی که پارچه های مقاوم در برابر آتش، سازگار با محیط زیست و رنگ های ایمن شیمیایی، مواد نرم یا برس خورده برای لباس نوزاد و لباس خواب و سایر اقلام تخصصی تولید می کنند، کار کرد. رابطه برقرار کرده اند

الگو وطراحی لباس کودک

الگوها نیز مورد نیاز هستند و ممکن است در خانه طراحی و چاپ شوند یا توسط تامین کنندگان ارائه شوند.  در مواد اولیه، اینها ممکن است شامل توری، یقه و سرآستین از پیش ساخته، جیب، کمربند، روبان، تزئینات، تزئینات، بسته‌ها (دکمه‌ها، زیپ‌ها، گیره‌ها و غیره)، کمان، سنجاق سینه، گل‌های مصنوعی باشد. ، تکه های زانو و آرنج و مجموعه ای بی پایان از افزونه های دیگر.

طرح ها حول برخی مفاهیم اساسی توسعه یافته اند. راحتی، ایمنی و ظاهر کودک تمرکز اصلی است. . سهولت مراقبت نیز نکته مهمی است. هیچ چیز در طراحی ساده نیست، خواه یک لباس ساده باشد یا یک فانتزی.

تولیدلباس بچگانه

تولید لباس بچه گانه در چندین فرآیند اساسی از جمله برش، دوخت، مونتاژ، تزئین و تکمیل لباس تکمیل می شود. پارچه یک لباس باید بیش از 30.5 متر طول و صدها لایه (تکه پارچه) ضخامت داشته باشد. این دسته از پارچه ها توسط دستگاه های پخش کننده ساخته می شوند.

طرحی که به آن لایه نشانگر یا برش خورده می گویند، با نوار یا منگنه به پارچه چسبانده می شود. این الگو از تمام تکه های لباس تشکیل شده است که به دقت چیده شده اند تا مقدار پارچه حداقل باشد. پارچه توسط اره صنعتی به قطعات الگو بریده می شود.  پارچه توسط اره صنعتی به قطعات الگو بریده می شود.

بسته بندی تولید لباس کودک

دستگاه بسته به نوع پارچه و ملاحظات دیگر انتخاب می شود. این ماشین ها شامل برش های نواری هستند که مانند اره نواری کار می کنند، برش های تیغه دوار، ماشین های تیغه رفت و برگشتی که اره ها را بالا و پایین می کنند و ماشین های کامپیوتری که از تیغه ها یا پرتوهای لیزر استفاده می کنند.

چرخ خیاطی های صنعتی

قطعات بریده شده به ایستگاه های خیاطی منتقل می شوند که در آن اپراتورها معمولاً فقط یک عمل را روی یک قطعه یا مجموعه ای از قطعات در حال دوخت انجام می دهند. چرخ خیاطی های صنعتی از نظر نوع دوخت و پیکربندی فریم با هم تفاوت دارند. هر دو عاملی در نحوه دوخت ماشین و در نتیجه در قسمتی از لباس هستند که می توان در آن ایستگاه دوخت.

اپراتور A ممکن است فقط درزهای مستقیم ایجاد کند، اپراتور B ممکن است داخل آستین را ایجاد کند، اپراتور C ممکن است درزهای کمر را بدوزد، و اپراتور D ممکن است فقط سوراخ دکمه ایجاد کند. برخی از ماشین‌ها به ترتیب کار می‌کنند و مرحله نهایی خود را مستقیماً به ماشین بعدی تحویل می‌دهند، در حالی که برخی دیگر (ماشین‌های باند) دارای چندین هستند.

تولید لباس کودک-تولید لباس کودک-تولید لباس کودک-تولید لباس کودک-تولید لباس کودک-تولید لباس کودک-تولید لباس کودک-تولید لباس کودک-تولید لباس کودک-تولید لباس کودک-تولید لباس کودک-تولید لباس کودک–تولید لباس کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *