مقاله

حوله تن پوش بچه

حوله تن پوش بچه : حوله به عنوان یکی از ضروری ترین محصولات حمام، حوله ها متعلق به پوست ما هستند و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

حوله تن پوش بچه

حوله تن پوش بچه

حوله لباسی

حوله به عنوان یک قاعده، کیفیت حوله کودک اهمیت بیشتری دارد زیرا پوست کودک بسیار حساس است. حوله ها انواع مختلفی دارند.

این حوله به عنوان حوله لباسی نیز شناخته می شود زیرا مانند لباس پوشیده می شود و تمام بدن را می پوشاند.

حوله های کت و شلوار بچه گانه به دلیل اینکه به راحتی پوشانده می شوند و در برابر نفوذ سرما در حین حرکت کودکان مقاوم هستند، بسیار محبوب هستند و درلوازم سیسمونی بچه از واجبات است.

حوله دخترانه

حوله بدنه بچه گانه بسیار مناسب برای کودکان است که بسیار سرزنده هستند و این نوع حوله با کمربند خود در برابر نفوذ سرما مقاوم است.

امروزه حوله های کت و شلوار دخترانه در طرح ها و رنگ های مختلف موجود است. جنس مورد استفاده در حوله کودک پنبه است. این ماده حوله های کودک را نرم و مناسب پوست حساس آنها می کند.

یکی از محبوب ترین طرح های حوله پارچه ای دخترانه مدل حیوانی و در واقع حوله عروسکی است.

حوله تن پوش بچه

این ست حوله کودک در طرح های حیوانات مختلف مانند تکشاخ یا رنگین کمان و در رنگ های روشن و شاد مانند سفید، کرم، صورتی، لیمویی، یاسی و … تولید می شود.

حوله های دخترانه به دلیل موهای بلند و خیس بچه ها دارای مقنعه ای برای محافظت از سر در برابر سرما می باشد.

جدای از این از کلاه حوله ای نوزاد برای گرفتن رطوبت موهای کودکان استفاده می شود. طرح و رنگ جذاب عروسک های حوله ای کت و شلوار دخترانه جلوه خاصی را ایجاد می کند و کودکان را مشتاق استحمام می کند.

ست حوله کودک و دمپایی حوله دخترانه

یکی دیگر از محصولات محبوب حوله، دمپایی حوله ای است. دمپایی حوله ای به صورت ست حوله ای تولید می شود.

ست حوله کودک و دمپایی حوله ای دخترانه از جمله ست های زیبا و پرطرفداری است که اغلب در فروشگاه های سیسمونی حمل می شود.

سرویس حوله نوزادی و دمپایی حوله ای دخترانه گاهی در یک رنگ و طرح یکسان تولید می شود. همچنین گاهی اوقات دمپایی حوله ای دخترانه در طرح های مکمل مانند رنگین کمان و تک شاخ در رنگ هایی مانند خاکستری و صورتی یا لیمویی و نارنجی تولید می شود.

حوله تن پوش بچه

جنس به کار رفته در دمپایی های این ست نخ پنبه بوده و کاملا جاذب می باشد. دمپایی های حوله ای نه تنها زیبا هستند بلکه بسیار راحت هستند.

همچنین این محصول علاوه بر جذب آب، از لغزش نوزادان به دلیل خیس بودن کف پا محافظت می کند.

خرید حوله دخترانه

برای خرید حوله دخترانه در طرح عروسک با ست دمپایی خود می توانید وارد سایت تیام نی نی شوید و بررسی کنید، سایز مناسب را انتخاب کرده و خرید خود را تکمیل کنید.

سیسمونی بچه

سسمانی بعد از ماه ششم و معمولاً در ماه های فرد و اغلب در ماه هفتم ارسال می شد.

در روز ارسال کنجد معمولا خانواده داماد را برای ناهار به خانه پدر عروس دعوت می کنند. سیسمونی در گذشته شامل موارد زیر بود:

یک تا هفت دستکش (در سایزهای مختلف از نوزاد تا کودک سه یا چهار ساله.

لوازم ضروری

یک کلاه کوچک به تعداد لباس، از ترمه یا مخمل برای زمستان و از ساتن برای تابستان. علاوه بر این، دستکش سفید و کمر بند و سوتین نخی ساخته شده از خراطین یا ابریشم (به تعداد لباس، جنس پارچه کهنه، مشمع کف اتاق، تشک، پر غاز یا بالش پشم شتر، پوشک دخترانه، گوشواره و دستبند و چوب با غلاف مخملی چاقوهای پسران، نانو (تخت تابستانی) و تخت چوبی، تخت نوزاد، پستانک (دستگاه پارچه ای که در آن شیرینی می گذارند و از پستانک پلاستیکی امروزی استفاده می کنند)، آرد برنج، زعفران و هل، عروسک نخی (برای دختر) و یک اسب چوبی برای پسر، با سنگ و مروارید، انواع طلسمات!

اقلام اصلی

از جمله اقلام اصلی سیسمونی که مادران باید به آن فکر کنند عبارتند از: لباس نوزاد، مواد غذایی، وسایل دستی، وسایل بهداشتی و حمام، وسایل خواب، تزیینات و وسایل اتاق خواب کودکان، اسباب بازی ها و غیره.

حوله تن پوش بچه-حوله تن پوش بچه-حوله تن پوش بچه-حوله تن پوش بچه-حوله تن پوش بچه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *