مقاله

روتختی نوزاد پسر

روتختی نوزاد پسر از گذشته تا امروز اکثر خانواده ها با رختخواب و حوله سنتی می خوابیدند. با گسترش فرهنگ، استفاده از تخت، سرویس کمد لباس، درهای خانه را نیز باز کرد. روتختی نیز مفید است. یکی از روکش ها پتوی کودک است. این نوع روکش فقط بهای یک تخت راحت است.

 

روتختی نوزاد پسر

روتختی نوزاد پسر

 

این محصولات بدون در نظر گرفتن جنسیت، سن و جنسیت مورد استفاده قرار می گیرند. اگرچه جنسیت در طرح و رنگ این محصولات تاثیری ندارد، اما می توانید از بین دو نوع دختر و پسر یکی را برای کودک خود انتخاب کنید. همچنین به دلیل تنوع بالا، این محصولات به شما امکان استفاده از این محصولات را در کنار سایر لوازم کودک می دهند.

پوشش از قطعات

روکش لحاف
پتو
ورق تشک
محفه رو انز
روی بالش
بالش

روکش لحاف

معمولاً در گوشه داخلی لحاف، بند لحاف وجد درد، دو بند روکش تا لحاف داخل کاور قرار می دهید. جنس روکش لحاف چیست؟ کاراکه با بدن در تماس است و یک و دو طرف آن بدن است.

لحاف مال

اگر پارچه از الیاف پشم شیشه یا هر نخ دیگری باشد کل پارچه را طوری می سازیم که نخ ها از پارچه جدا نشوند. معمولا لحاف ها هم یک یا دو لبه دارند اما اگر هر دو لبه لحافی باشد رنگ سفید روشن می شود.

بیشتر ملحفه ها در گوشه های تخت شل هستند و به تخت نمی چسبند. در خدمات برک این کار با دکمه روی لحاف انجام می شود.

ملحفه تشک

به ملحفه ای که روی تشک گذاشته می شود ورق تشک می گویند. ملحفه های تشک قابل کشش و گلدوزی هستند. نوع لچک آن کاربردی تر است اما می توانم ملحفه را با سنجاق سنگ بدوزم و از زیر به تشک ثابت کنم. جنس این تخت ها باید نرم و صاف باشد تا بتوانند با پوست کودک ترکیب شوند و راحتی را فراهم کنند.

در برخی از سرویس های حوله می توان از ملحفه برای روزهای گرم استفاده کرد. طبق آیین ورق، ملحفه دفن می شود. جنس آن سبک باشد و نخ آن بافتنی باشد و هوا به خوبی عبور کند

روبالشی نوزاد

در هر سرویس کاور بسته به کاربری آن یک بالش و یک روبالشی وجود دارد. هر روبالشی یک روکش بالش قرآنی غول پیکر داخل خود دارد. درک کنید که به زبان جدی و روت، انگلیسی به زبان جدی و متواضعانه، انگلیسی قدیم انبوهی از قطعات جدی و بید برای به اشتراک گذاشتن نیست. رابطه جنسی نیز به دلیل اینکه سر روی آن قرار دارد کثیف است. این بالش ها معمولا در سایزهای 50 تا 70 سانتی متر تولید می شوند.

کوسان ها معمولاً در اندازه های 40*40 یا 50 در 50 متر سنتی هستند و تنه خود را با جهش هایی تولید می کنند که به شما کمک می کند بهترین تخت خواب خود را بسازید.

بزرگ بودن بیش از حد نسبت به اندازه تخت باعث ناراحتی نوزاد می شود و کوچک بودن بیش از حد نسبت به تخت به این معنی است که گرمای مورد نیاز کودک در طول شب و استراحت را تامین نمی کند. به همین دلیل است

بهترین رنگ برای نوزاد تازه متولد شده

رنگ های گرم مانند طیف رنگی نارنجی و قرمز ذهن را تحریک کرده و به بدن انرژی می بخشد. استفاده از این رنگ ها در فضاهای بزرگ معمولا حسی دوستانه در فرد ایجاد می کند. اما باید این نکات را در نظر بگیرید که شاید استفاده از این رنگ ها برای فضایی مانند اتاق خواب راحت نباشد. به خصوص اگر کودک شما پر انرژی است، از رنگ های خیلی گرم استفاده نکنید.رنگ زرد معمولا شاد و پر انرژی است. استفاده از این رنگ در طیف بیش از حد روشن است، می تواند باعث افزایش اضطراب کودک شما شود. در عوض، از زردهای ظریف برای بیرون آوردن آن استفاده کنید

روتختی نوزاد پسر-روتختی نوزاد پسر-روتختی نوزاد پسر-روتختی نوزاد پسر-روتختی نوزاد پسر-روتختی نوزاد پسر-روتختی نوزاد پسر-روتختی نوزاد پسر-روتختی نوزاد پسر-روتختی نوزاد پسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *