مقاله

سرویس خواب طرح خرگوش

سرویس خواب طرح خرگوش

سرویس خواب طرح خرگوش نوزادان نیز به اندازه بزرگسالان به خواب نیاز دارند و در واقع، نوزادان و کودکان نوپا نسبت به بزرگسالان به خواب بیشتری نیاز دارند. یک نوزاد تازه متولد شده حدود بیست ساعت در روز می خوابد و مهم است که این خواب از نظر کیفیت و کمیت بهینه باشد.

سرویس خواب طرح خرگوش

سرویس خواب طرح خرگوش

به همین دلیل، کودک شما به یک ست خواب نیاز دارد که شامل موارد مختلفی باشد، از تخت و تشک گرفته تا ملحفه و پتو و بالش کودک.

لوازم سبک

از آنجایی که کودک دلبند شما کوچک و لاغر است، به لوازمی نیاز دارد که سبک، راحت باشند و به اندازه کافی او را گرم نگه دارند.

از طرفی پوست و مجاری تنفسی نوزاد بسیار حساس است و لوازم خواب مناسب بزرگسالان ممکن است برای کودک شما مشکل ایجاد کند.

به همین دلیل لازم است از ست خواب مخصوص برای تکمیل خواب نوزادتان استفاده کنید. این لوازم کودک معمولاً در اتاق کودک قرار می گیرند، اما اگر کودک شما در جای دیگری به خواب رفت چه باید کرد؟ در این شرایط یک سرویس خواب راحت می تواند راه حل باشد.

ویژگی های سرویس خواب دستی طرح کارامل بانی

سرویس خواب Caramel Rabbit یک سرویس خواب کودک جمع و جور با ویژگی های منحصر به فرد است که تمامی استانداردهای محصولات کودک را رعایت می کند. این ست خواب سه تکه از یک پتو، تشک و بالش تشکیل شده است که در یک مجموعه کوچک ترکیب شده اند.

این ست نوزاد از پنبه نرم و لطیف تشکیل شده از الیاف کاملا ضد حساسیت می باشد که تماس طولانی مدت آن با پوست کودک مشکلی ایجاد نمی کند.

مهم نیست که پوست کودک شما چقدر حساس است، در استفاده از این پتو محدودیتی ندارید.

سرویس خواب کاراملی دست ساز در طرح خرگوش “کارامل”.

مزایای استفاده از ست خواب با الگوی کارامل بانی

 

ابعاد این پتو 81*85 سانتی متر است و بدن نوزاد را کاملا می پوشاند. ابعاد تشک 38*65 سانتی متر است و سر و بدن کودک شما به راحتی در آن جا می شود. ابعاد بالش 22*34 سانتی متر است که سایز بسیار مناسبی برای بالش کودک می باشد.

الیاف ویسکوز

این بالش پر از الیاف ویسکوز است که به مرور زمان منقبض نمی شود و سر کودک شما را در بهترین و راحت ترین حالت نگه می دارد.

اجزای این ست خواب از پارچه نخی نرم و لطیف با دوخت ظریف در لبه ها ساخته شده است. این قطعات به راحتی قابل شستشو هستند و با دست یا ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه بدون آسیب به الیاف قابل شستشو هستند.

برند کارامل ترکیه

سرویس خواب کارامل طرح اسم حیوان دست اموز محصولی از برند کارامل ترکیه می باشد که یکی از معتبرترین برندهای منطقه در زمینه تولید و طراحی محصولات مادر و نوزاد به شمار می رود.

این محصول در دو رنگ سفید و صورتی موجود است و طرح خرگوشی تزئینی ظاهری زیبا و زیبا به محصول بخشیده است.

بنابراین می توانید این محصول را در هر یک از این دو رنگ بنا به سلیقه خود سفارش دهید و خوابی راحت و خدمات دلپذیری را برای نوزاد دلبندتان فراهم کنید.

پیش بند کوکالو با طرح خرگوش گوش بلند

مهم ترین عامل در رشد کودک نحوه تغذیه آنهاست. ایجاد شرایط مناسب برای او در هنگام تغذیه کمک زیادی به او می کند. یکی از کم کثیف ترین مشکلات در تغذیه کودک لباس اوست. به همین دلیل نینی نی بازار پیش بند کوکالو با طرح خرگوش گوش بلند آبی را روانه بازار کرد تا شما عزیزان راحتتر این کار را انجام دهید.

علاوه بر این، اجازه دادن به کودک برای غذا خوردن بدون کمک والدین یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد حس استقلال و توسعه تفکر از طریق استفاده از دست است. با این حال، استفاده از پایه مناسب را فراموش نکنید.

سلامتی و راحتی کودک

فشار دادن بیش از حد به کودکان در مورد غذا نتیجه معکوس دارد و باعث می شود اکثر آنها از خوردن غذا با میل جلوگیری کنند. پیش بند کوکالو با طرح خرگوش آبی با گوش های بلند می تواند با طراحی زیبای خود کودک را به غذا خوردن تشویق کند. علاوه بر این پیش بند کوکالو با طرح اسم حیوان دست اموز گوش بلند آبی با داشتن یک لایه ضد آب از نفوذ مایعات به لباس کودک جلوگیری می کند.
از آنجایی که پیش بند در تغذیه کودک نقش دارد، سلامت او از اهمیت بالایی برخوردار است. پیش بند راه راه کوکالو (CoCaLo) فاقد BPA و مواد شیمیایی مضر است و استفاده از آن را برای سلامتی و راحتی کودک بی خطر می کند.

سرویس خواب طرح خرگوش-سرویس خواب طرح خرگوش-سرویس خواب طرح خرگوش-سرویس خواب طرح خرگوش-سرویس خواب طرح خرگوش-سرویس خواب طرح خرگوش-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *