مقاله

سرویس خواب مخمل نوزاد

سرویس خواب مخمل نوزاد

سرویس خواب مخمل نوزاد به عنوان یک والدین، احتمالاً می دانید که بهداشت خواب کودک شما چقدر مهم است. خواب نوزاد بسیار متفاوت از خواب بزرگسالان است و باید اطمینان حاصل کنید که کودک به طور منظم و آرام می خوابد.

سرویس خواب مخمل نوزاد

سرویس خواب مخمل نوزاد

چیدمان هایی مانند روتختی نوزاد از مواد درجه یک و مرغوب و از سازنده ای مطمئن ساخته شده است.

آرامش کودک

سرویس خواب نوزاد برای آرامش کودک در هنگام خواب بسیار موثر است. همانطور که می دانید در ماه های اول تولد نوزاد 20-18 ساعت در روز می خوابد.

سرویس تخت نوزاد

اگر در این مدت در مکان مناسبی قرار نگیرد. به عنوان مثال، اگر تشک راحت و قابل تنفس نباشد، پتو خیلی سنگین باشد و الیاف مصنوعی داشته باشد یا مشکل دیگری پیش بیاید، استراحت کودک مختل شده و ممکن است مشکلات خواب ایجاد شود. برای آشنایی بیشتر با بهترین سرویس خواب نوزاد تا انتهای مطلب در سایت تیام نی نی باشید.

برای اخذ نمایندگی در تیام نی نی با مشاورین ما تماس بگیرید.

ویژگی های کلیدی سرویس خواب نوزاد

در چند ماه اول پس از تولد، پوست و بدن لطیف کودک دلبندتان بیشترین تماس را با مجموعه خوابی که برای او خریده اید خواهد داشت. بنابراین، شما باید با ویژگی های تخت خواب کودک آشنا شوید و سعی کنید بهترین روتختی را برای کودک خود پیدا کنید. ویژگی های کلیدی سرویس خواب نوزاد عبارتند از:

نوع ملافه

همانطور که قبلا ذکر شد، پوست کودک بسیار نرم و حساس است و از کوچکترین زبری و خشکی نیز دچار حساسیت می شود. بنابراین جنس روتختی نوزاد باید از الیاف پنبه و 100 درصد پنبه باشد. ست روتختی کودک باید بدون الیاف مصنوعی و پلاستیک ساخته شده و با پوست ظریف کودک شما سازگاری داشته باشد.

سرویس خواب مخمل نوزاد

سرویس خواب مسافرتی سه تکه طرح شیرشاه

سرویس خواب چهار تکه با طرح رویای فیل
سرویس خواب پنج تکه در طرح مزرعه
سرویس خواب پنج تکه در طرح مزرعه
پرفروش ترین ست تشک کودک سال
روتختی هفت تکه با نقش سلام کوچولو

وزن ملافه نوزاد

اجزای ست خواب نوزاد باید به اندازه ای باشد که از نظر وزن و ابعاد متناسب با بدن نوزاد باشد. تشک و پتوی بسیار بزرگ برای مادر و نوزاد تنگ خواهد بود. پتوها و بالش های سنگین نیز می توانند به بدن کودک فشار وارد کنند. بنابراین دقت کنید که پتو، تشک کودک و بالش کودک سبک، نرم و اندازه مناسبی داشته باشند.

ایمنی نوزاد

به عنوان یک مادر، احتمالاً پتوهای گوگولی با تزئینات جذاب را دوست دارید. با این حال، به خاطر داشته باشید که پتوهایی با منگوله، روبان، سنگ‌های گلدوزی شده یا تزیینات زیاد می‌توانند سلامت کودک شما را به خطر بیندازند، زیرا تزئینات روی دست‌ها و پاها گیر می‌کنند، خفه می‌شوند یا حتی باعث آسیب به پوست می‌شوند. برای کودکان زیر یک سال خود می توانید از انواع پتوهای ساده گرد، تاب یا نی بغل استفاده کنید تا بتوانید از سلامت نوزاد گرانقدر خود محافظت کنید.

قابل شستشو

در چند ماه اول پس از تولد، زندگی روزانه نوزاد شامل تغذیه، مدفوع و خوابیدن است. به این معنی که احتمال برگشت رطوبت پوشک به رختخواب نوزاد بسیار زیاد است و ملحفه نوزاد نیاز به شستن مداوم دارد. هنگام خرید روتختی کودک دقت کنید که سرویس خواب با شستشوی مداوم کیفیت خود را از دست ندهد و محصولات نیز قابل شستشو باشند.

قابلیت تنفس ست تخت نوزاد

بسیار مهم است که ست خواب کودک قابلیت تنفس خوبی داشته باشد. اگر پتو به طور تصادفی روی صورت نوزادتان بیفتد، این کار از خفگی نوزاد جلوگیری می کند. پتوهای تنفسی به راحتی اجازه عبور هوا را می دهند و با قرار دادن پتو در معرض باد می توانید این خاصیت را مشاهده کنید. اگر نسیم ملایمی را از طرف دیگر پتو احساس کردید، پتو قابل تنفس و برای کودک شما مناسب است.

سرویس خواب نوزاد

هنگام خرید سیسمونی برای نوزاد باید بدانید که خرید برخی از اقلام را به هیچ عنوان نمی توان نادیده گرفت. در واقع وجود وسایل ضروری روتختی نوزاد یکی از مهم ترین مواردی است که باید در لیست لباسشویی نوزاد قرار گیرد.

اقلام ضروری در رختخواب نوزاد

اگر ست روتختی درجه یک کودک نخرید، می تواند بر کیفیت خواب کودک شما تأثیر بگذارد و باعث ناراحتی او در هنگام خواب شود. کاملا برعکس: هر چه بیشتر به خرید سرویس خواب کودک توجه کنید و محصول مورد نظر را از برندهای باکیفیت ایرانی انتخاب کنید، هم سرویس خواب نوزاد ارزان قیمت و هم سرویس خواب نوزاد درجه یک خریداری می کنید. در زیر ما اجزای ضروری را برای شما داریم

سرویس خواب مخمل نوزاد-سرویس خواب مخمل نوزاد -سرویس خواب مخمل نوزاد -سرویس خواب مخمل نوزاد -سرویس خواب مخمل نوزاد -سرویس خواب مخمل نوزاد –

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *