مقاله

سرویس خواب کودک

مدل لحاف تشک نوزاد پسر

سرویس خواب کودک از آنجایی که مادر و نوزاد در ماه های اول زندگی کودک بیشتر وقت خود را در اتاق خواب می گذرانند و به وسایل زیادی نیاز دارند، به تدریج تعداد وسایل اتاق خواب افزایش یافته و کاملتر شده است. نوزادان تازه متولد شده ریه و پوست حساسی دارند و حفظ سلامت و راحتی آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در نتیجه علاوه بر کامل بودن ست خواب، لوازم جانبی نیز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. ست خواب نوزاد شامل گهواره، تخت نوزاد، کمد، کشو، کمد، ویترین عروسک، میز تعویض پوشک و قفسه دیواری است که در بالسا بیش از هر برند دیگری به راحتی و خوشی فکر کرده است. بودن والدین و نوزاد و ست خواب کاملا طراحی شده. از نظر بهداشتی تمامی این محصولات با رنگ پلی یورتان ضد حساسیت و آنتی باکتریال رنگ آمیزی شده اند تا والدین از سلامت کودک خود در هنگام خواب و استراحت مطمئن باشند.

 

سرویس خواب کودک

سرویس خواب کودک

سرویس خواب کودک

از ویژگی های روتختی کودک بالسا می توان به طرح های کلاسیک و نئوکلاسیک آن ها اشاره کرد که در رنگ های طوسی، کرم، بژ و سفید یکدست هستند و شکوه و تجمل را به نمایش می گذارند و اصالت زندگی در آن ها جاری است.

رنگ سرویس خواب

رنگ طبیعی و مرغوب این محصولات یکی از رویایی ترین عناصری است که هماهنگی این سرویس را با انواع رنگ دیوارها و فضاهای مختلف از آپارتمان های مدرن گرفته تا ویلاها و خانه های قدیمی حفظ می کند.

هارمونی ذاتی رنگ و طرح لوکس و رویایی برند لوکس تیام نی نی نیز به فضا گرما و آرامش می بخشد و تنوع سلیقه شما را به رخ می کشد. علاوه بر زیبایی و ظرافت، کشوها و جعبه های جادار، کوسن های پشتی قابل سفارش و میله های متحرک ظریف و محکم از جمله ویژگی های بارز این محصولات است.

رعایت استانداردهای ایمنی در انتخاب تخت خواب نوزاد

پس از بررسی اینکه متوجه شدیم سرویس خواب کودک یست و شامل چه مواردی می شود، به استانداردهای مناسب برای انتخاب سرویس خواب می رسیم. یکی از مهم ترین عواملی که در انتخاب ست خواب نوزاد باید به آن توجه کرد ایمنی آن است. چیدمان خواب نوزاد شامل: تخت، تخت، تشک، لحاف می باشد که توجه به نکات ایمنی هر یک از این وسایل ضروری است.

ارتفاع تخت کودک

ارتفاع تخت کودک باید حدود 34 تا 40 سانتی متر باشد تا زمانی که کودک شروع به راه رفتن کرد به راحتی از آن بالا برود و چیدمان آن برای شما راحت باشد. با در نظر گرفتن استاندارد ارتفاع صحیح تخت، نگران افتادن کودک خود نباشید.

کمد یا کمد عروسکی در اتاق خواب کودک باید به اندازه کافی محکم و در جای خود ثابت باشد. زیرا تخت کودکان در سنین پایین تمایل دارند با دست کمد را بگیرند و بلند شوند و حتی بعد از دو سالگی برای تهیه وسایل خود از کمد بالا می روند. شما باید کنجد کودک خود را با در نظر گرفتن این شرایط تهیه کنید.

 نوع تشک برای کودکان

در چیدمان اتاق خواب کودک بیشتر از رنگ هایی مانند صورتی کم رنگ استفاده می شود. اگر می خواهید مدلی  برای اتاق سرویس  خواب کودک خود طراحی کنید، بهتر است بدانید که دانشمندان بر این باورند که نوع چیدمان آن نقش مهمی در رشد و تربیت کودکان دارد.

ست اتاق خواب برای اتاق کودک باید با سایر اشیای اتاق و همچنین رنگ دیوارها هماهنگ باشد. اگر از رنگ سفید برای تزیین اتاق خواب کودکتان استفاده کرده اید، می توانید با استفاده از کوسن های رنگی، محیط را زیباتر کنید.

سرویس خواب کودک

در ابتدا توجه داشته باشید که رنگ ها و اشیاء به کار رفته در اتاق خواب در آرامش و رشد کودک بسیار مهم هستند. همیشه به خاطر داشته باشید که روتختی نوزاد و تمامی وسایل باید طرح و رنگی متناسب با جنسیت و سن کودک شما داشته باشد. معمولا برای اتاق خواب پسرانه از رنگ هایی مانند آبی کم رنگ، خاکستری، سفید یا سبز کم رنگ استفاده می شود. پس روتختی باید با هر یک از رنگ های ذکر شده مطابقت داشته باشد.

 

آشنایی با انواع مدل های روتختی کودک

در قسمت آخر راهنمای خرید تختکودک  به معرفی مدل های مختلف سرویس کودک بالسا می پردازیم. تخت خواب تیام نی نی یکی از کاربردی ترین لوازم اتاق خواب نوزاد است که در دو مقطع دایره ای و بیضی شکل قابل تنظیم است و در کنار آنها میز تعویض پوشک نیز در نظر گرفته شده است که علاوه بر ظاهر این دستگاه را کاربردی کرده است. .

 

سرویس خواب کودک-سرویس خواب کودک-سرویس خواب کودک-سرویس خواب کودک-سرویس خواب کودک-سرویس خواب کودک-سرویس خواب کودک-سرویس خواب کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *