مقاله

سرویس لحاف تشک نوزاد دخترانه

سرویس لحاف تشک نوزاد دخترانه والدین همیشه نگران خرید کنجد، پتوی تشک کودک و وسایل ضروری برای این مسافر شیرین هستند.

سرویس لحاف تشک نوزاد دخترانه

سرویس لحاف تشک نوزاد دخترانه

آرزوی شما این است که نوزاد در بستری نرم و راحت بخوابد تا روح و جسمش در سایه استراحت نوزاد آرام بگیرد. هنگام خرید رویه تشک برای نوزاد باید فاکتورهای مهمی مانند برند سازنده، نوع الیاف، رنگ محصول و قابلیت شستشو را در کنار قیمت مناسب در نظر گرفت. برند نی نی بان همیشه بهترین و زیباترین محصولات را برای نوزاد دلبند شما عرضه کرده است. راهنمای خرید خدمات لحافی تشک کودک را در زیر مشاهده کنید.

بهترین ست پتو و تشک کودک چیست؟

اگر قصد خرید سرویس لحاف تشک کودک را دارید، بهتر است به ترکیب لحاف و تشک توجه کنید. یعنی محصولی با کیفیت بالا که از یک تشک نرم و یک لحاف گرم و هماهنگ تشکیل شده است.

سرویس تخت نوزاد
بیشتر بخوانید:
بهترین سرویس خواب نوزاد
تشک نوزاد

تشک نوزاد باید مکانی نرم برای خواب مسافر کوچولو باشد و به او کمک کند تا راحت و مناسب بخوابد. تشک باید از مواد مرغوب ساخته شده باشد و از همه مهمتر حساسیتی در بدن لطیف نوزاد ایجاد نکند.

سرویس خواب

سرویس خواب چهار تکه با تشک طرح رنگین کمان و سرویس لحاف تشک نوزاد
پتو نوزاد

این محصول اغلب از مواد ضد حساسیت ساخته می شود. پتوها باید نرم، سبک، خنک و با دمای متوسط ​​باشند تا کودک راحت و بدون استرس بخوابد. مجموعه خواب مناسب به کودکان این فرصت را می دهد که در محیطی آرام و راحت بخوابند، از لحظات خواب شیرین و پر انرژی لذت ببرند و به خوبی رشد کنند.

چند ویژگی ست روتختی تشک کودک

اگر می خواهید بدانید کدام ست خواب نوزاد برای کودک دلبندتان مناسب تر است به نکات زیر توجه کنید.

برای اطمینان از خرید مطمئن و قابل قبول و کسب اطلاعات جامع می توانید مقاله راهنمای خرید محصولات اتاق کودک را در قسمت مقالات مطالعه فرمایید.

تهیه تشک و بالش قبل از تولد نوزاد برای والدین یا مادربزرگ ها مرسوم بود. همیشه سعی می کردند بهترین پارچه را برای فرزندشان انتخاب کنند و معمولاً برای درست کردن تشک و بالش کودک به سراغ لحاف می رفتند. با این حال امروزه تشک ها و بالش های باکیفیت در بازار وجود دارد و تعداد کمی از آنها مانند گذشته عمل می کنند. ست خواب های نوزاد معمولا به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم می شوند. سرویس خواب های ایرانی معمولاً از جنس تترون یا مخمل هستند و تنوع طراحی بسیار کمی دارند. اما در مورد سرویس خواب های خارجی، تنوع طرح ها بسیار زیاد است و حتی پارامترهای مهمی مانند ضد حساسیت بودن نیز در آن گنجانده شده است.

اقلام مورد نیاز برای سرویس خواب نوزاد

برای اینکه کودک از نظر روحی و جسمی به خوبی رشد کند باید علاوه بر تغذیه به خواب خود نیز توجه کند. برای اینکه کودک راحت بخوابد، علاوه بر آرامش، باید بستر مناسبی را نیز برای نوزاد آماده کرد. در زیر به تجهیزات مورد نیاز انواع تشک و بالش نوزاد دخترانه اشاره می کنیم.

مدل تشک و بالش نوزاد دخترانه

در ماه های اول به دلیل شرایط خاص نوزاد، خوابیدن او در گهواره یا گهواره ضروری است. کریر نوزاد کمی بزرگتر از تخت است و به راحتی جابه جا می شود. کریر نوزاد معمولا تا سه ماهگی که توانایی حرکت کودک محدود است مناسب است

نوزاد نمی تواند با مدل تشک و بالش راحت بخوابد. از طرفی تشک و بالش کودک برای ساختار بدن نوزاد مناسب است. معمولاً تشک های کودک انواع مختلفی دارند که اصلی ترین آنها تشک های تخت، تخت خواب، مسافرتی و نوع ساده برای کف است که هر کدام بسته به کاربری مورد نظر در ابعاد و اندازه های خاص در بازار موجود هستند.

ضد حساسیت

بهتر است همیشه حداقل دو ملحفه همراه خود داشته باشید که در صورت کثیف شدن سریع آنها را عوض کنید. ملحفه ها را می توان به عنوان روکش تشک یا تشک تخت استفاده کرد. بهترین تشک ها نه تنها باید از مواد خوب و ضد حساسیت ساخته شوند، بلکه باید کاملاً ثابت باشند و هنگام حرکت نوزاد از تشک جدا نشوند.

پتو نوزاد

پتو نوزاد یکی از مواردی است که هنگام خرید روتختی نباید فراموش کنید زیرا پتو نوزاد مناسب نوزاد است، پتوهای کودک و نوجوان سنگین و برای نوزاد نامناسب است. البته در روزهای اولیه بهتر است از کیسه خواب نوزاد استفاده شود تا نوزاد نتواند پتو را جابجا کند.

آماده کردن تخت

یکی از مهمترین بخش های وظیفه خواب نوزاد، آماده کردن تخت است. هنگام خرید تخت باید به نکات مهمی مانند ارتفاع قابل تنظیم، ضخامت تخت و … توجه کرد. همچنین بهتر است تشک مناسب و باکیفیتی برای نوزاد تهیه کنید که باعث ایجاد حساسیت در نوزاد نشود.

بالش نوزاد دخترانه

یکی از سوالاتی که همیشه در ذهن والدین وجود دارد این است که بهترین زمان استفاده از بالش برای نوزاد چه زمانی است. اکثر کارشناسان استفاده از آن را نامحدود می دانند اما برخی از کارشناسان معتقدند به دلیل خطر خفگی برای نوزادان نباید از بالش برای نوزادان زیر یک سال استفاده کرد. زمانی که والدین می خواهند برای دختر کوچک خود بالش بخرند معمولا به دلیل زیبایی و تنوع مدل های موجود به استاندارد برای نوزاد توجه نمی کنند.

سرویس لحاف تشک نوزاد دخترانه-سرویس لحاف تشک نوزاد دخترانه-سرویس لحاف تشک نوزاد دخترانه-سرویس لحاف تشک نوزاد دخترانه-سرویس لحاف تشک نوزاد دخترانه-سرویس لحاف تشک نوزاد دخترانه-سرویس لحاف تشک نوزاد دخترانه-سرویس لحاف تشک نوزاد دخترانه-سرویس لحاف تشک نوزاد دخترانه-سرویس لحاف تشک نوزاد دخترانه-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *