مقاله

عمده فروش رو تختی نوزاد

عمده فروش رو تختی نوزاد خیلی از مادران از این موضوع شاکی هستند که کودکشان مدام در داخل تخت تکان می‌خورد و در موقع خواب دست یا پای کودک از لابه‌لای حفاظ عبور می‌کند. در این صورت شاهد آسیب به کودک می‌شوند.

عمده فروش رو تختی نوزاد

عمده فروش رو تختی نوزاد

برای کودکان شاید این مسئله خیلی بغرنج نباشد؛ اما برای نوزادان بسیار مسئله‌ساز خواهد بود. نوزاد دارای پوستی حساس و استخوانی نرم است اگر به هر دلیل فشاری برروی او بیاید قطعا آسیب می‌بیند و این حفاظ‌های تخت ممکن است مسئله ساز شوند.

حساسیت نوزاد به الیاف

پوشش تخت برای نوزادان دارای اهمیت است زیرا از طرفی حساسیت نوزاد به الیاف زیاد است. خواب نوزاد باید کیفیت خوبی داشته باشد تا در طول روز آرامش داشته باشد و با گریه خود مادرش را آزار ندهد.

بنابراین خرید روتختی گارددار نوزاد از اهمیت ویژه برخوردار است. از همه مهتر اینکه شما با خرید این روتختی، فقط روتختی را تهیه نمی‌کنید؛ بلکه درون این سرویس یک بالش، تشک و ملحفه و گارد بزرگ و کوچک نیز قرار دارد.

روتختی گارد دار

راه‌کار ساده‌ای برای این موضوع وجود دارد؛ بهترین راه حل  استفاده از روتختی گارد دار است. این گاردهای روتختی‌ مانند یک تکیه گاه یا پشتی عمل می‌کنند و محافظ خوبی برای فرزند دلبندتان خواهند بود. بنابراین خرید روتختی گارددار نوزاد در هنگام تهیه سیسمونی بسیار توصیه می‌شود. برای خرید این محصول می‌توانید از طریق نمایندگی فروش تولیدی نی نی بان اقدام کنید.

جشن سیسمونی

اگر بخواهیم از لیست سیسمونی و سرویس خواب نوزاد برای جشن سیسمونی، مهمترین و پرکاربرد ترین‌ها را نام ببریم، سرویس روتختی نوزادی یکی از آنان است. جالب است بدانید، با‌توجه به اینکه از اهمیت زیادی برخورداراست‌ اما نسبت به بقیه وسایل سیسمونی، قیمت مطلوبی دارد. چیزی حدود هفت صد هزار‌تومان‌ تا یک میلیون و پانصد هزار تومان که جنس پارچه و نحوه دوخت آن، باعث ایجاد این حدود قیمت شده است.

 ردیفاجزای سرویس روتختی گارد دارابعاد
.بالشت۴۴*۳۳
2.روبالشتی۳۵*۴۵
3.لحاف۱۲۸*۹۵
4.کاور تشک۷۳*۱۷۸
5.گارد بزرگ ۲ عد۴۵*۱۲۳
6.گارد کوچک۴۵*۶۴

انواع روتختی نوزاد:

انواع روتختی را می توان براساس مقدار تکه از هم جدا نمود. روتختی 7 تکه رایج ترین آن است که البته در این مقاله درباره‌اش صحبت خواهیم کرد. از تکنیک های مختلفی برای تولید ‌و‌ تزئین روتختی اسفاده می شود. از کار با چرخ گلدوزی تا چاپ طرح روی پارچه. روتختی ها بسته به مدل پارچه و طرح و نقشی که دارند، نحوه شستشوی متفاوتی دارند که درباره اش صحبت خواهیم کرد.

مزیت های مهم

تا به حال برایتان این سوال پیش آمده که چه نوع پارچه، حساسیت ایجاد می‌کند؟ ما درباره یکی از مزیت های مهم روتختی های تیام نی نی هم صحبت خواهیم کرد که به روتختی های چهار فصل معروف است. در آخر، اگر می خواهید روتختی مناسب تخت نوزاد خود داشته باشید، حتما مقاله را تا آخر مطالعه کنید.

3 نکته خرید روتختی گارددار نوزاد

  1. در موقع خرید حتما ابعاد تخت خود را در نظر بگیرید و سپس برای خرید اقدام کنید. اگر بتوانید یک تماسی با تولیدی تیام نی نی برقرار کنید می‌توانید در مورد ابعاد دقیق روتختی اطلاعاتی به‌دست بیاورید.
  2. شکل و طرح‌های متنوعی برای روتختی وجود دارد شما می‌توانید در هنگام خرید روتختی گارددار نوزاد تمامی طرح‌ها را ببینید سپس آن را انتخاب کنید. نکته حالب‌تر اینکه شما می‌توانید روتختی اتاق نوزاد را با پرده و فرش اتاق ست کنید که هارمونی جذابی را به‌وجود می‌آورد.
  3. قبل از هر چیزی از کیفیتی که دارد مطمئن شوید. جنس رویه و آستری باید طوری باشد که بعد از گذشت زمان رنگ رفته یا پرز پس ندهد. خوشبختانه تمامی محصولات تیام نی نی از این کیفیت خوب برخوردار هستند

مزایایی روتختی نوزاد+ جنس و نوع پارچه آن:

روتختی گارددار علاوه برآن‌که می‌تواند یک سیستم حفاظتی مناسبی برای نوزاد باشد؛ یک تکیه گاه مناسب برای مادر شیرده است. مادری که تازه زایمان کرده روزهای سختی را سپری می‌کند از طرفی اوضاع جسمی مناسبی ندارد و کمر دردهای زیادی را متحمل می‌شود؛ از طرفی نیز نگهداری از نوزاد و شیردادن به او کاری دشواری برایش است.

نرم و لطیف بودن

اگر مادر در حین شیر دادن برروی تخت بنشیند و به این گارد تکیه کند کمتر دچار کمر درد می‌شود. مزیت دیگری که دارد نرم و لطیف بودن این روتختی است. مثل پنبه نرم و لطیف است. مادامی که نوزاد درون تخت خوابیده خیال مادر از گرم و نرم بودن روتختی آسوده است.  از طرفی درون این روتختی الیافی از پلی استر یا پنبه قرار دارد که بسیار سبک وجابه‌جایی آن راحت است.

ملحفه‌های سنتی قدیمی

وقتی آن را برروی نوزاد بیندازید هیچ وزنی را تحمل نمی‌کند؛ برخلاف ملحفه‌های سنتی قدیمی که وزن زیادی داشتند و برای نوزادان مناسب نبودند. بنابراین بهتر است به فکر خرید روتختی گارد دار نوزاد باشید و مدل‌های قدیمی را جمع کنید چون قطعا شما هم به فکر آسایش و راحتی فرزندتان هستی

الیاف روتختی گارددار نوزاد

الیاف به کار رفته در داخل روتختی از جنس هالو می‌باشد. الیاف هالو به عنوان یکی از بهترین و پرکاربردترین الیاف های مصنوعی شناخته شده است.

دستگاه های به کار رفته برای تولید این محصول از بهترین و به روز ترین برندهای دنیا هستند و پا به پای تکنولوژی، جلو می‌آیند. برای تولید روتختی در مرحله اول با استفاده از دستگاه چاپ طرح مورد نظر روی پارچه نقش می‌بندد و برای برجسته دیده شدن کار و رنگ و لعاب دادن به آن ، دوخت لحاف ست روتختی نوزاد با چرخ خیاطی رویه و پشت کار بر هم متصل می شود.

نقش گلدوزی روی کار

رایج ترین تزیینات سرویس خواب ایجاد نقش گلدوزی روی کار و در رتبه دوم استفاده از تکنیک چاپ می باشد. در تکنیک گلدوزی، با استفاده از دستگاههای پیشرفته کامپیوتری طرح و نقشه کار وارد می کنند و سپس آن را به صورت گلدوزی شده روی پارچه تحویل می‌گیرند. یکی دیگر از مزیت های روتختی نوزادی نی نی بان این است که رویه و آستر آن،‌دارای طرح و نقش است که زیبایی کار را هرچه تمام تر کرده است.

شستشوی روتختی

روتختی های نوزادی بسته به جنس به کار رفته نحوه شستشوی متفاوتی دارند برای مثال اگر جنس به کار رفته در روتختی از مخمل باشد و آستر آن پلی استر پنبه مرغوب، نحوه شستشوی آن بدین صورت است که باید دمای آب روی ۳۰ درجه سانتیگراد تنظیم شده باشد و فرقی بین شستشو با دست یا ماشین لباسشویی ندارد.

راحتی کار در شستشو

وضعیتی که روتختیهای تیام نی نی دارد این است که می‌توانید برای راحتی کار در شستشو،الیاف داخلی را جدا کنید . البته بدون در آوردن الیاف هم می توانید به راحتی آن را شستشو دهید.
تیام نی نی در تلاش است تا محصولاتی با کیفیت و درخور خانواده ایرانی تولید کند. از این رو،روتختی ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند تا ازهر نوع پنبه پنبه شدن و تغییر رنگ جلوگیری کند.

الیاف بدون حساسیت دارد. یک نکته مثبت برای تمامی کسانی است که دوست دارند در خرید روتختی گارددار نوزاد یک محصول بدون حساسیت به‌دست بیاورند.

حساسیت به پارچه پلی استر

یکی از شایع‌ترین آلرژی‌ها به نوع پارچه،‌حساسیت به پارچه پلی استر است. پارچه پلی استری به دلیل سبک بودن، قابل شستشو با دست و ماشین،‌ارزانی و با دوام بودن باعث شده تا برخی از پارچه های روتختی از جنس پلی استر باشد و همین امر باعث ایجاد حساسیت پوستی هم می‌شود.

عمده فروش رو تختی نوزاد-عمده فروش رو تختی نوزاد-عمده فروش رو تختی نوزاد-عمده فروش رو تختی نوزاد-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *