مقاله

عمده فروش پوشاک نوزاد

عمده فروش پوشاک نوزاد  نه مستلزم دانستن نکاتی است تا بتوانید در این کسب و کار سودآور به خوبی فعالیت کنید. لباس بچه گانه یکی از لباس های مهم است; در بین لباس های زنانه، مردانه و بچگانه سهم مهمی در سبد خرید خانواده های دارای فرزند دارد. کشور عزیزمان؛ ایران نیز یکی از تولیدکنندگان عمده پوشاک بچه گانه است که سلهم مهمی در تولید پوشاک بچه گانه به ویژه در خاورمیانه دارد. همچنین بسیاری از تولیدکنندگان پوشاک بچه گانه نیز در زمینه صادرات این محصول فعالیت می کنند و برخی از آنها نیز تنها برای نیاز داخلی لباس تولید می کنند.

 

عمده فروش پوشاک نوزاد

عمده فروش پوشاک نوزاد

فروش عمومی پوشاک نوزاد

اما گروه دیگری که مشتری تولیدکنندگان این نوع پوشاک هستند، مغازه داران و دلالانی هستند که لباس نوزاد را به صورت عمده خریداری می کنند و پس از تعیین قیمت لباس بچه گانه، آن را در بازار (داخل و خارج از کشور) پخش می کنند. اما برای خرید عمده لباس نوزاد از کجا شروع کنیم؟ منابع مورد نیاز برای تهیه پوشاک کودک به طور کلی کجاست؟ در این مقاله به جزئیات این موضوع می پردازیم.

تنوع مدل پوشاک نوزاد

در میان انواع پوشاک، لباس بچگانه در بین خانواده های ایرانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. لباس بچه گانه با توجه به تنوع مدل و رنگ های شاد; برای خرید لباس نوزاد توجه هر پدر و مادری را به خود جلب می کند. این در حالی است که بسیاری از فروشندگانی که در این زمینه فعالیت می کنند، لباس های بچگانه را به صورت عمده می فروشند.

 تولید و فروش عمده لباس نوزاد

کسانی که در زمینه فروش عمده پوشاکنوزاد  فعالیت می کنند معمولا محصولاتی را از تولیدکنندگان خریداری می کنند و سپس با سود اندکی به فروش می رسانند. بسیاری از تولیدکنندگان پوشاک بچه گانه نیز بازاریاب دارند و در نتیجه خودشان این فروشندگان را پیدا می کنند.

بنابراین عمده فروشان پوشاک بچه گانه نگران یافتن منبع مناسب برای خرید نیستند. برای پوشاک نوزاد بچه گانه خارجی باید لباس را از کسانی که این نوع پوشاک را وارد می کنند تهیه کرد.

برنده عمده لباس نوزاد

برخی از تولیدکنندگان به دلیل کیفیت بالای لباس و تکیه بر تبلیغاتی که انجام می دهند، لباس های خود را برندسازی کرده اند. همانطور که برای مردم شناخته شده است و بسیاری از مصرف کنندگان مایل به خرید آن لباس ها هستند. به همین دلیل فروشندگان زیادی هستند که فقط لباس های برند می فروشند. لباس های برند به دلیل کیفیت خوب معمولا قیمت بالاتری دارند.

 

مشتریان پخش عمده پوشاک نوزاد

مشتریان پخش عمده پوشاک نوزاد معمولا مغازه دارانی هستند که در زمینه فروش پوشاک نوزادی و بچگانه فعالیت دارند. این مغازه داران معمولا لباس نوزاد  را از فروشگاه های بزرگ پوشاک نوزاد خریداری می کنند و پس از محاسبه میزان سود; با قیمت مناسب می فروشند.
گروه بعدی که مشتریان عمده فروشی پوشاک بچه گانه هستند. افرادی هستند که در زمینه خرید اینترنتی لباس بچه گانه فعالیت می کنند. در مقایسه با گروه قبلی می توان گفت که این فروشندگان; چون هزینه اجاره مغازه و سایر هزینه ها مثل برق و آب و گاز و … را ندارند. نسبتاً می توانند لباس های بچه گانه را کمی ارزان تر بفروشند و همچنین سود بیشتری داشته باشند.

دانش بالا در فروش عمده پوشاک

به طور کلی می توان گفت که هر فروشنده کالای عمده ای در هر شعبه ای که فعالیت می کند به دانش بالایی در آن زمینه نیاز دارد. برای فروش عمده لباس بچه گانه هم همینطور است. یک فروشنده لباس کودک به همه چیز در مورد جزئیات لباس کودک نیاز دارد. مثلاً طرح لباس بچه گانه، نوع پارچه لباس، نوع دوخت، نحوه شست و شو و … را بداند، این آگاهی باعث می شود .

در زمان فروش به طور کامل به سوالات خریدار پاسخ داده شود. زیرا همانطور که گفته شد مشتریان آنها مغازه دارانی هستند که خودشان لباس بچه گانه می فروشند. بنابراین باید اطلاعات کاملی در مورد جنسیتی که می فروشند داشته باشند تا بتوانند در هنگام انتخاب جنسیت و پرسیدن از مشتری به سوالات خود پاسخ کامل بدهند.

فروشنده

فروشنده می تواند بیشتر این اطلاعات را از سازنده یا واردکننده دریافت کند. این آگاهی به ویژه زمانی اهمیت دارد که فروش به صورت مجازی و غیر حضوری باشد. زیرا خریدار فقط عکس لباس را دیده است. لازم به ذکر است که هر چه دانش مورد نیاز بیشتر باشد، برای فروشنده بهتر خواهد بود.

 

خرید عمده پوشاک نوزاد

اگر می خواهید در زمینه فروش عمده پوشاک بچه گانه فعالیت کنید; باید از اجناس ارزان قیمت لباس بچه گانه شروع کرد تا دید کدام لباس ها تقاضا و فروش بیشتری دارند. پس از آن با توجه به تعداد درخواست ها می توان نوع کالا را افزایش داد و فروش بیشتری انجام داد. البته باید ذائقه مغازه داران را هم بشناسید و رابطه خوبی برقرار کنید

عمده فروش پوشاک نوزاد-عمده فروش پوشاک نوزاد-عمده فروش پوشاک نوزاد-عمده فروش پوشاک نوزاد-عمده فروش پوشاک نوزاد-عمده فروش پوشاک نوزاد-عمده فروش پوشاک نوزاد-عمده فروش پوشاک نوزاد-عمده فروش پوشاک نوزاد-عمده فروش پوشاک نوزاد-عمده فروش پوشاک نوزاد-عمده فروش پوشاک نوزاد-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *