مقاله

قنداق فرنگی طرح دختر

قنداق فرنگی طرح دختر

قنداق فرنگی طرح دختر قنداق كردن نوزاد يك رسم قديمي است كه سالها پيش براي نوزادان مرسوم بوده است. حتی امروزه نیز بسیاری از کارشناسان کودکان بر این باورند که قنداق کردن برای کودک ضروری و مفید است.

قنداق فرنگی طرح دختر

قنداق فرنگی طرح دختر

وقتی نوزاد متولد می شود، جمجمه، ستون فقرات و استخوان های او بسیار نرم و شکننده است.

قنداق کردن بدن نوزاد

به همین دلیل حمل و شیردهی نیاز به مراقبت و احتیاط زیادی دارد. و این باعث می شود والدین به خصوص والدینی که برای اولین بار است که این حس وصف ناپذیر را تجربه می کنند نگران این مشکل باشند. قنداق کردن بدن نوزاد را در وضعیت صحیح قرار می دهد و حرکت دست ها و پاهای او را محدود می کند. این به کودک کمک می کند تا آرامش بیشتری داشته باشد. بنابراین خرید پوشک یک امر ضروری است.

مزایا و معایب پوشک بچه

قنداق کردن سنتی نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارد و معمولاً نوزاد توسط افراد مجرب قنداق می‌شود، زیرا در صورت عدم انجام صحیح، پاها و بدن نوزاد آسیب می‌بیند و خوشبختانه برخی از این آسیب‌ها غیرقابل جبران است معایب پوشک های سنتی و استفاده از آنها بسیار آسان است. در زیر به مزایای انواع پوشک بچه می پردازیم:

قنداق فرنگی طرح دختر

به بهبود کیفیت خواب کودک کمک کنید
به کودک کمک کنید امن تر و آرام تر باشد
مراقبت از نوزاد برای سرماخوردگی
مراقبت از کودک در برابر آسیب های احتمالی
به نوزاد کمک کنید بهتر و راحت تر شیر بدهد
در آغوش گرفتن و حرکت دادن نوزاد آسان تر می شود

سبک

یادآور فضای داخل رحم است
اطمینان از ایمنی کودک
جلوگیری از انتقال بیماری به نوزاد و…

انواع پوشک دخترانه

در حال حاضر انواع پوشک بچه دخترانه در مدل های دکمه دار، چسب و زیپ دار وجود دارد که والدین می توانند بنا به سلیقه خود آن را خریداری کنند.

قنداق کردن نوزاد پارچه ای:

قنداق کردن سنتی شامل پهن کردن پارچه یا پتویی به شکل الماس بر روی سطح صاف و قرار دادن نوزاد در وسط آن بود. نوزاد را با گوشه های راست، چپ و پایین پارچه قنداق می کردند.

پوشک سوئیسی یا هاگیز:

این پوشک یکی از جدیدترین و محبوب ترین پوشک های دخترانه است.

در طرح ها و رنگ های مختلف دخترانه ساخته و دوخته می شوند.

سر نوزاد در قسمت بالایی و بدن او در وسط قنداق ها قرار می گیرد، در قسمت پایینی این قنداق ها جایی برای پاهایی که پاهای کودک از آن بیرون می آیند و فضای کافی برای دست ها و او وجود دارد. پا برای حرکت

قنداق زدن:

این قنداق یکی از قنداق های جدید و کاربردی با حالت کیسه خواب است. فقط باید کودک را در آن قرار دهید و زیپ آن را ببندید یا با چسب بچسبانید تا از امنیت و راحتی او مطمئن شوید.

پوشک پارچه ای سوئیسی ساده دخترانه

طرح ها و رنگ های ساده و شیک همیشه طرفداران خود را دارند و این طرح های ساده هرگز از مد نمی افتند. طرح های ساده و شیک پوشک بچه دخترانه در انواع رنگ ها ساخته می شود.جنس پارچه های استفاده شده برای دوخت قنداق سوئیسی ساده، بسیار مرغوب و بسیار نرم است. کودک در این قنداق نرم و گرم احساس آرامش و امنیت بیشتری می کند. با ترکیب آن با سایر اکسسوری های سیسمونی دخترانه، محیطی آرام و دنج به کودک خود بدهید.

پوشک دخترانه سوئیسی طرح ساده

طرح قلب قنداق سوئیسی، نماد عشق و علاقه والدین به نوزاد
همانطور که می دانید شکل قلب نماد عشق و محبت است. عشق بین والدین و فرزندان احساسی غیرقابل توصیف است. با انتخاب و خرید قنداق سوئیسی طرح قلب از تماشای خوابیدن شاهزاده خانم شیرین و شیرین خود در بین قلب ها لذت ببرید و با ترکیب آن با سایر اکسسوری های نوزاد دختر، اتاقی جذاب و رمانتیک به دختر نازنین خود بدهید.

قنداق پارچه ای سوئیسی به شکل قلب

جا دکمه ای در طرح رنگین کمان، نمادی از دنیای رنگارنگ دختران زیبا
طرح دخترانه بغل شده رنگین کمانی الهام گرفته از روحیه شاد و پرانرژی کودکان است و نشان دهنده شادی و زیبایی دنیای رنگارنگ دخترانه است به همین دلیل یکی از جدیدترین طرح های پوشک دخترانه سوئیسی است که محبوبیت زیادی دارد طرفداران زیادی دارد کودک در این پوشک سوئیسی خوابی خوب و شیرین را در دنیای رنگارنگ خود تجربه خواهد کرد.

روکش پارچه ای در طرح رنگین کمان

پوشک پارچه ای سوئیسی در طرح فیل دخترانه
فیل حیوانی فرخنده، زیبا و با شکوه است که در عین حال بامزه و باشکوه و قدرتمند است. طرح فیل سوئیسی برگرفته از همین ویژگی هاست و طرحی جذاب و متفاوت برای وسایل نوزاد پسر و دختر است. موتیف فیل است

قنداق فرنگی طرح دختر-قنداق فرنگی طرح دختر-قنداق فرنگی طرح دختر-قنداق فرنگی طرح دختر-قنداق فرنگی طرح دختر-قنداق فرنگی طرح دختر-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *