مقاله

قیمت لحاف تشک نوزاد پسر

قیمت لحاف تشک نوزاد پسر والدین همیشه نگران خرید کنجد، پتوی تشک کودک و وسایل ضروری برای این مسافر شیرین هستند.

قیمت لحاف تشک نوزاد پسر

قیمت لحاف تشک نوزاد پسر

آرزوی شما این است که نوزاد در بستری نرم و راحت بخوابد تا روح و جسمش در سایه استراحت نوزاد آرام بگیرد. عوامل مهمی مانند برند سازنده، نوع الیاف، رنگ محصول و قابلیت شستشو باید در کنار قیمت مناسب در هنگام خرید روکش تشک برای نوزاد در نظر گرفته شود.

راهنمای خرید

برند تیام نی نی  همیشه بهترین و زیباترین محصولات را برای نوزاد دلبند شما عرضه کرده است. راهنمای خرید خدمات لحافی تشک کودک را در زیر مشاهده کنید.

بهترین ست پتو و تشک کودک چیست؟

 

اگر قصد خرید سرویس لحاف تشک کودک را دارید، بهتر است به ترکیب لحاف و تشک توجه کنید. یعنی محصولی با کیفیت بالا که از یک تشک نرم و یک لحاف گرم و هماهنگ تشکیل شده است.

سرویس تخت نوزاد

بیشتر بخوانید:
بهترین سرویس خواب نوزاد
تشک نوزاد

تشک نوزاد باید مکانی نرم برای خواب مسافر کوچولو باشد و به او کمک کند تا راحت و مناسب بخوابد. تشک باید از مواد مرغوب ساخته شده باشد و از همه مهمتر حساسیتی در بدن لطیف نوزاد ایجاد نکند.

سرویس خواب چهار تکه با تشک طرح رنگین کمان و سرویس لحاف تشک نوزاد

این محصول اغلب از مواد ضد حساسیت ساخته می شود. پتوها باید نرم، سبک، خنک و با دمای متوسط ​​باشند تا کودک راحت و بدون استرس بخوابد. مجموعه خواب مناسب به کودکان این فرصت را می دهد که در محیطی آرام و راحت بخوابند، از لحظات خواب شیرین و پر انرژی لذت ببرند و به خوبی رشد کنند.

چند ویژگی ست رو

پتو بچه

تختی تشک کودک
اگر می خواهید بدانید کدام ست خواب نوزاد برای کودک دلبندتان مناسب تر است به نکات زیر توجه کنید.

جذاب ترین انواع لحاف برای تشک نوزاد
مادران ساعت ها می نشستند و انواع لحاف و تشک نوزاد را با دست برای فرشته های کوچکشان می دوختند. سرویس خواب های بسیار زیبا با نقش های گلدوزی شده و روکش های مخمل در نوع خود بی نظیر بود.

تشک و لحاف مدرن

در حال حاضر بسیاری از برندهای معروف تخت خواب، تشک و لحاف مدرن را برای راحتی مادران به صورت پتو و روتختی تشک کودک سه، چهار و پنج تکه عرضه می کنند. انواع طرح های دخترانه در رنگ های ملایم و شاد در طیف صورتی و بنفش که هر کدام کارکرد و سایز خاص خود را دارند، لحاف های گرم با طرح چاپی یا گلدوزی شده و حتی ترکیبی از آنها با تشک های نرم ساده یا لبه دار به فروش می رسد. ، که به برنامه خاص بستگی دارد، به شما بستگی دارد.

سرویس های مخملی

جذاب ترین آنها سرویس های مخملی با نقش های گلدوزی شده یا چاپ های چشم نواز است و جذاب ترین آنها برازنده پرنسس کوچولوی شماست.

خدمات لحافی تشک نوزاد دخترانه

درسته که رنگ های زیبای یاسی و صورتی فقط مخصوص دختر خانم هاست و بس! اما رنگ پتو تشک نوزاد نیز باید در چشمان شما زیبا باشد، زیرا شما نیز زمان زیادی را در کنار تخت و اتاق کودک می گذرانید و در استفاده از آن مشارکت می کنید، پس سلیقه خود را نادیده نگیرید.

انواع رنگ ها

همه رنگ ها زیبا هستند و انواع رنگ ها با طرح های شاد و خیال انگیز برای فرشته های زیبای شما آماده شده و انتخاب کدام یک به سلیقه شما بستگی دارد.

قیمت لحاف تشک نوزاد پسر-قیمت لحاف تشک نوزاد پسر-قیمت لحاف تشک نوزاد پسر-قیمت لحاف تشک نوزاد پسر-قیمت لحاف تشک نوزاد پسر-قیمت لحاف تشک نوزاد پسر-قیمت لحاف تشک نوزاد پسر-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *