مقاله

پتو دور پیچ

پتو دور پیچ

پتو دور پیچ نوزاد معمولاً طراحی خاصی برای استفاده در فضای باز دارند. زیرا پتو های دور پیچ را به دلیل طول یا عرض بیشتر می توان دور نوزاد پیچید.

پتو دور پیچ

پتو دور پیچ

این از کودک در برابر سرما و گرما محافظت می کند. پتوهای گرد علاوه بر ابعاد بسیار مناسب، بیشتر مجهز به مقنعه هستند و به راحتی می توان از آنها در خارج از منزل استفاده کرد. نام دیگر این پتوهای نوزاد پتو بیمارستان نوزاد است.

خرید پتو دور پیچ نوزاد

پتوی نوزاد در محیطی گرم و امن متولد می شود، به این معنی که نوزاد در طول رشد نیاز به مراقبت زیادی دارد. تحقیقات نشان می دهد که خواب کافی و راحت یک اصل مهم در رشد کودکان است که تاثیر اساسی بر سلامت آنها دارد.

لازم به یادآوری است که در هر فصلی نوزادان به پتویی مناسب برای آن فصل نیاز دارند و ما قصد داریم در مورد نوع بسیار کاربردی و شیک آن که همان پتوی کودک است صحبت کنیم.

تامین سلامت

علاوه بر این موضوع مهم، مسائلی مانند تغذیه، دمای مناسب محیط، تخت و به خصوص پتوی کودک و نوزاد در تامین سلامت جسمی و روانی کودک تاثیر بسزایی دارد. برای آشنایی بیشتر با این پتوهای نرم و گرم با ما همراه باشید.

خرید پتو قنداق نوزاد

خرید پتوی کودک همیشه شامل عواملی است که توجه ویژه ای را می طلبد و والدین بر اساس نیاز خود آن را خریداری می کنند. در این قسمت می خواهیم مهم ترین عوامل را با هم بررسی کنیم:

جنس

جنس پتو نوزاد اولین فاکتور مهم است که همه ما اهمیت آن را می دانیم و می دانیم که انواع مختلفی دارد. این موارد شامل موارد زیر است:

سلولی پنبه ای خالص

در داخل پتوهای این دسته سوراخ هایی برای گردش هوا و خنک شدن دمای بدن نوزاد وجود دارد که برای برخی از والدین بسیار مهم است.

از آنجایی که الیاف این نوع پتوها طبیعی و در نتیجه حساسیت زا نیستند، شستشوی آنها نیز بسیار آسان است. ساختار سلولی آنها تضمین می کند که اگر پتو راه هوایی نوزاد را مسدود کند، هوا می تواند جریان یابد، بنابراین کودک خفه نمی شود.

اکریلیک

این پتوها ارزانتر از پتوهای دیگر هستند. از آنجایی که آنها از الیاف مصنوعی ساخته شده اند و می توانند باعث ایجاد پوست حساس در نوزادان شوند، می توانند باعث احساس خفگی نیز شوند.

فلانل

فلانل به معنای پشم سبک است. بنابراین وزن کم آن مزاحمتی برای کودک ایجاد نمی کند و به سر و صورت نوزاد آسیبی نمی رساند. شستشوی آنها بسیار آسان است و عمر شستشوی بسیار کوتاهی دارند. این بدان معناست که پس از هر شستشو کوتاه تر می شوند.

میکروفایبر

نرم‌تر و نرم‌تر، این پتوها نه تنها به راحتی شسته می‌شوند، بلکه لکه‌ها نیز پس از شستشو به سرعت از بین می‌روند. از این طریق می توانید یک پتوی کودک با کیفیت، سبک و مناسب برای فصل تابستان در بازار تهیه کنید.

سایز

یکی از فاکتورهای مهم در خرید پتوی کودک سایز آن است. این مقدار نباید آنقدر کم باشد که قسمتی از آن خارج از بدن کودک باشد و با کوچکترین حرکت یا ضربه ای باز شود و همچنین نباید آنقدر زیاد باشد که حتی صورت نوزاد را بپوشاند و باعث خفگی یا گرمازدگی او شود.

مدل

پتو قنداق نوزاد از آنجایی که نوزادان در ابتدای تولد با دنیای اطراف خود آشنایی چندانی ندارند و حتی هنوز پتو را نمی شناسند، دیدن پتو می تواند برای آنها ترسناک باشد. حتی ممکن است زمانی که والدین از پتو استفاده می کنند، بی وقفه گریه کنند. بنابراین توصیه می شود در ابتدای تولد از کیسه خواب نوزاد استفاده کنید و پس از چند ماه پتوهای گرد با طرح های زیبا و بامزه حیوانات مخصوصا با شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودکان خریداری کنید.

سازگار با ماشین لباسشویی

پتو قنداق نوزاد، توصیه می شود برای خرید پتوی نوزاد، به راحتی در هنگام شستشو توجه کنید و از مدل هایی استفاده کنید که به راحتی در ماشین لباسشویی شسته شوند. زیرا شستن دست پتو نوزاد زمان و انرژی زیادی می گیرد. به خصوص کسانی که به دلیل جنسیت و وزن زیاد آب مصرف می کنند زیرا منجر به خستگی بیشتر می شوند.

دوام و طول عمر

دوام و ماندگاری پتو قنداق نوزاد از معیارهای اساسی و غیر قابل انکار محسوب می شود

پتو دور پیچ-پتو دور پیچ-پتو دور پیچ-پتو دور پیچ-پتو دور پیچ-پتو دور پیچ-پتو دور پیچ-پتو دور پیچ-پتو دور پیچ-پتو دور پیچ-پتو دور پیچ-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *