مقاله

پیج تولیدی لباس بچه گانه حراجی

پیج تولیدی لباس بچه گانه حراجی پوشاک بچه گانه به ندرت دیده می شود. زیرا اکثر تولیدکنندگان به دلیل افزایش قیمت روزانه به دنبال تخفیف برای محصولات خود هستند. برای تولیدکنندگان، این گاهی اوقات می تواند به جای سود، ضرر باشد. اما خرید عمده پوشاک در صورتی که از یک مرکز مطمئن نباشد قطعا ضرر زیادی برای خرده فروش به همراه خواهد داشت. حتی اگر کالا را به قیمت حراج خریده باشد.

 

پیج تولیدی لباس بچه گانه حراجی

پیج تولیدی لباس بچه گانه حراجی

 

پیج تولید لباس بچه گانه حراج

اگر به دنبال حراجی تولید پوشاک بچه گانه حراجی  تیام نی نی هستید، لازم است خرید خود را با دقت کافی انجام دهید و چشم شما تنها تخفیف درج شده در سمت تولید را نبیند. لازم به ذکر است که خرید انواع لباس ها یکسان است و این شامل تمامی لباس ها می شود.

دوخت لباس بچه گانه از حراجی

دوخت لباس: لباس اصلی کیفیت بسیار بالایی در دوخت دارد. خط دوخت مشکلی ندارد اما لباس های تقلبی دوخت نامنظم و بی کیفیت دارند. پس حواستان باشد که در هنگام خرید به این نکته توجه کنید.

توجه به جزئیات: یکی از ساده ترین راه ها برای تشخیص لباس های اصلی توجه به جزئیات است. اگر در موقع خرید به مارک چاپی، دوخت، لیبل و … دقت کنید، هر چقدر هم که دقت کرده باشند، آخرش اشتباه است. به عنوان مثال، برند سایز متفاوتی با طرح اصلی دارد. این می تواند راه خوبی برای شناسایی خریداران عمده پوشاک باشد.

اداب لباس بچگانه

آداب: لباس اصلی دارای آداب است و علامت استاندارد روی آن درج شده است. اما این دلیل محکمی برای اثبات اصالت یا جعلی بودن محصول نیست. زیرا تولیدکنندگان به راحتی می توانند یک برچسب جعلی چاپ کنند.

کیفیت پارچه لباس بچگانه حراجی

کیفیت پارچه: پارچه را بلند کرده و به سمت نور بگیرید. حال توجه داشته باشید که تار و پود پارچه از هم دور نباشد و کیفیت پارچه برای شما ثابت شود. اینکه پارچه از کیفیت لازم برخوردار باشد می تواند دلیلی بر اصالت کالا باشد.

تراکم تارهای پارچه

پود: گفتیم به تراکم تارهای پارچه توجه کنید اما به پود آن هم توجه کنید. تار و پود باید زاویه 90 درجه ایجاد کند و در این زاویه ادامه یابد. این به معنای منشاء پارچه تولید کننده لباس است.

مچاله کردن لباس های نخی

مچاله شدن: یکی از راه حل های تعیین کیفیت پارچه، مچاله کردن لباس های نخی سنگین است که پس از آن مقاومت آن ها را در برابر مچاله شدن و بازگشت به حالت اولیه آزمایش می کنید. این می تواند راه حل خوبی برای اثبات کیفیت پارچه های سنگین باشد.

لبه لباس بچگانه حراجی

لبه لباس: اصولاً لبه تمام لباس هایی که دوخته می شود باید غیرقابل تشخیص یا نامرئی باشد. این کیفیت دوخت را برای ما ثابت خواهد کرد. به عنوان مثال لبه پایین لباس باید صاف باشد و هیچ گونه چین یا بالا و پایین در آن دیده نشود.

تراز لباس بچگانه

تراز: ابتدا لباس را بردارید و از وسط تا کنید و سپس به دو طرف لباس توجه کنید. اگر لباس تقارن داشته باشد و کناره ها تفاوتی نداشته باشد تا حدودی می تواند کیفیت را نشان دهد.

جیب لباس حراجی

جیب ها: به کیفیت دوخت جیبی و نوع دوخت دقت کنید. دوخت جیب ها نباید معیوب باشد. اگر ایراد داشته باشد می تواند دلیلی بر تقلبی بودن لباس باشد.

استر لباس حراجی

آستر لباس: آستر لباس باید با پارچه لباس مطابقت داشته باشد. آستر نباید تا لبه پایینی لباس کشیده شود و باید به طور یکنواخت قرار گیرد.

دکمه های لباس بچگانه

دکمه ها: دکمه ها راه خوبی برای اثبات کیفیت لباس هستند. اگر نیاز به دکمه های باکیفیت باشد و در دوخت دکمه ایرادی وجود نداشته باشد بسیار مهم است و می تواند کیفیت لباس را تضمین کند.

پوشیدن لباس

پوشیدن: لباس باید تست شود. یک بار لباس را به تن شخصی که لباس برای او مناسب است بپوشید و به تمام نکات لباس توجه کنید. فرم لباس روی بدن را رعایت کنید و از کیفیت لباس مطمئن شوید.

زیپ لباس بچگانه

زیپ: لباس هایی که زیپ دارند را امتحان کنید. مطمئن شوید که زیپ صاف و راحت است. لباس های باکیفیت دارای زیپ های نرم و استاندارد بوده و در باز و بسته شدن مشکلی ندارند.

خرید انواع لباس بچه گانه از تولیدی تیام نی نی

نیازی به جستجوی لباس بچه گانه حراج نیست. انواع لباس بچه گانه را می توانید با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب در فروشگاه تیام نی نی خریداری کنید. فروشگاه تیام نی نی  اصالت کالا را به تمامی خریداران پوشاکی که به صورت حضوری خرید می کنند تضمین می کند. این یک راه حل برای فروشندگان بوتیک لباس بچه گانه است.

زیرا می توانند به راحتی و بدون دغدغه از پیج تیام نی نی خرید خود را انجام دهند و در صورت عدم کیفیت در کالا، کالا را به مرکز ارسال برگردانند. این امر باعث می شود که مرکز مطمئنی برای خرید عمده پوشاک خود داشته باشید.انواع لباس ها را می توانید در فروشگاه تیام نی نی  خریداری کنید .

پیج تولیدی لباس بچه گانه حراجی-پیج تولیدی لباس بچه گانه حراجی-پیج تولیدی لباس بچه گانه حراجی-پیج تولیدی لباس بچه گانه حراجی-پیج تولیدی لباس بچه گانه حراجی-پیج تولیدی لباس بچه گانه حراجی-پیج تولیدی لباس بچه گانه حراجی-پیج تولیدی لباس بچه گانه حراجی-پیج تولیدی لباس بچه گانه حراجی-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *