مقاله

پتو حبابی

پتو حبابی یکی از اصلی ترین و مهم ترین نیازهای انسان خواب است که این نیاز در سال های اولیه زندگی بیشتر احساس می شود. به گونه ای که نوزادان باید حدود 22 ساعت در طول شب بخوابند. به همین دلیل هنگام خرید کنجد برای فرزند دلبندتان سعی می کنید او را برای خوابی آرام آماده کنید. هنگام خرید وسایل مورد نیاز نوزادان، نقش سرویس پتو و تشک نوزاد غیر قابل انکار خواهد بود. زیرا این دو رابطه مستقیم با رشد فکری نوزاد تازه متولد شده شما خواهند داشت و بدون استراحت و خواب کافی کودک در آینده دچار مشکلات جدی خواهد شد.

 

 

پتو حبابی

پتو حبابی

نکات و افزایش دانش خود

خرید یک پتوی زیبا با اشکال جذاب و دوست داشتنی کودکان را به خواب دعوت می کند. به همین دلیل است که محققان می گویند وسایل خواب کودک را طبق سلیقه پتو حبابی  او خریداری کنید. والدین عزیز، اگر فرزندتان هنوز به دنیا نیامده است و برای او پتو نخریده اید، پیشنهاد کیمیک به شما این است که سری به فروشگاه های لوازم کودک و نوزاد بزنید تا با خرید پتویی نرم و باکیفیت، یک پتوی خوب به او هدیه دهید. خواب شبانه آوردن

پس احتمالا با توجه به این مقدمه کوتاه به اهمیت خرید این دستگاه پی برده اید. در مطلب زیر اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیار شما والدین گرامی قرار خواهیم داد تا با آگاهی کامل بتوانند برای فرزندان خود تجهیزات خریداری کنند. زیرا فرزندان امانتی در دست والدین هستند، بنابراین وظیفه والدین تأمین آسایش و آرامش آنهاست. به شما دوستان پیشنهاد می کنیم برای دانستن این نکات و افزایش دانش خود در زمینه خرید پتو نوزاد با ما همراه باشید.

منظور از پتو نوزاد چیست؟

در واقع نام دیگر این محصول کاربردی پتو حبابی  است و نوعی پشم بافته است که افراد هنگام خواب روی خود می پوشند. اگر این پتو  حبابی در حالت کوچک و فشرده تولید شود به آن پتو نوزاد می گویند. در گذشته مردم سعی می کردند از پارچه هایی استفاده کنند که خیلی ضخیم نباشد و روی خود یا فرزندانشان استفاده کنند. در هر صورت هدف از استفاده از پتو جلوگیری از سرماخوردگی است.

جالب است بدانید که بسیاری از افراد طبق عادت خود هنگام خواب مجبورند بالش را با اینکه نازک است بگذارند تا به خواب عمیقی بروند. پتوی نوزاد پتویی حبابی  است که طول آن با توجه به قد کودکان طراحی می شود و معمولا ضخامت آنها بیشتر از پتوهای بزرگ است. الگوی روی پتو دارای شخصیت های کارتونی یا رنگ های شاد خواهد بود.

راهنمای خرید کاور شیردهی نوزاد

والدین عزیز توجه داشته باشید که احتمال مرگ ناگهانی نوزادان در خواب وجود دارد، بنابراین تا زمانی که کودک شما کوچک است، گزینه خوبی است که پتو نخرید، زیرا این امکان وجود دارد که هنگام کار پتو ناگهان دهان و بینی او را مسدود کنید و فرزند دلبندتان خفه شود. آکادمی اطفال آمریکا گفته است که استفاده از پتو، بالش نرم و پتو برای کودکان زیر 12 ماه اصلا مناسب نیست و خطر خفگی را افزایش می دهد.

نظر این آکادمی استفاده از کیسه خواب، پتوی پوشیدنی و دمپایی برای نوزادان است تا عزیزتان را تهدید نکنید. در ضمن اگر اصرار دارید پتو را روی نوزادتان بیندازید، از پتوهای بدون روبان و مدل هایی که گلدوزی ندارند استفاده کنید. زیرا در غیر این صورت ممکن است سر کودک در این دور دوزی گیر کند و خفه شود. پس شما عزیزان بهتر است به فکر خرید پتوی نوزاد برای سن یک سالگی باشید.

 

آشنایی بیشتر با انواع پتوهای کودک

. با توجه به چرخش جریان هوا در ساختار این پتو، در صورت افتادن روی صورت کودک، احتمال خفگی بسیار کم خواهد بود. شستن این مدل از پتوها بسیار آسان است، زیرا بافت آنها سبک است.

پتوهای سلولی اکریلیک

پتوهای سلولی اکریلیک: امکانات این پتو تقریباً مشابه مدل قبلی است. اما به جای استفاده از الیاف طبیعی، از الیاف مصنوعی در ساختار آنها استفاده می شود. یکی از مزایای این مدل این است که یک ماده سبک است که هرگز چروک نمی شود. عزیزان دقت کنید که به دلیل اکریلیک به کار رفته در آن; باعث ایجاد حساسیت پوستی در نوزادان می شود. متأسفانه مواد داخلی این پتو قابلیت تنفس ندارد.

پتو حبابی

پتوی کودک بامبو

پتوی کودک بامبو: بامبو گیاهی مفید در طبیعت است که سرعت رشد بالایی دارد و پارچه ساخته شده از این ماده بسیار نرم و سبک خواهد بود. الیاف داخلی این پارچه ضد حساسیت و ضد حساسیت می باشد. تنها عیب این نوع پتو این است که در صورت خیس شدن به آرامی خشک می شود.

پتو حبابی

پتو پشمی

پتو پشمی: اگر به فکر محافظت از کودک خود در برابر سرما هستید، کیمیک خرید پتو پشمی را پیشنهاد می کند، زیرا گرما را به خوبی حفظ می کند. دوام و مقاومت این مدل از پتوهای کودک بیشتر از مدل های دیگر است.
پتو فلانل: ترکیبی از پنبه و پشم است که برای فصول سرد سال بسیار مناسب خواهد بود. مواظب باشید این کار را نکنید.

پتو حبابی-پتو حبابی-پتو حبابی-پتو حبابی-پتو حبابی-پتو حبابی-پتو حبابی-پتو حبابی-پتو حبابی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *