مقاله

مدل تشک فانتزی نوزاد پسر

مدل تشک فانتزی نوزاد پسر تولید شده  به دلیل طراحی های متفاوت می تواند پاسخگوی نیاز سلیقه های مختلف باشد. فروش عمده انواع مدل تشک با ارائه بهترین قیمت در نتیجه فروش مستقیم انجام می شود و برای خرید عمده و اطلاع از مدل های موجود می توانید با ما تماس بگیرید.

 

مدل تشک فانتزی نوزاد پسر

مدل تشک فانتزی نوزاد پسر

 

تشک فانتزی برای نوزادان

بهره گیری از ایده های مختلف در تولید تشک و بالش و خدمات خواب نوزاد باعث شده است که امروزه بتوانیم جدیدترین و متنوع ترین مدل های تشک فانتزی نوزاد را تولید و عرضه کنیم به گونه ای که برای سلیقه های مختلف، مدل های تشک و بالش می تواند چیزی متفاوت ارائه دهد.

 

تشک نوزاد لبه دار

یکی از شکلک های استفاده شده در تولید تشک نوزادی تیغه ای مربوط به تشک خرسی است و خرسی قهوه ای و سفید از انواع رنگ های مورد استفاده برای تولید خواهد بود.

اگر قصد خرید تشک های فانتزی برای کودکان خود را به صورت عمده دارید، امکان انتخاب و سفارش سایزهای مختلف برای گروه های سنی مختلف وجود دارد.

 

تولید تشک عروسک فانتزی

تولید خواب پاندا یکی از مجموعه هایی است که با همکاری آن می توانید انواع مدل تشک عروسکی فانتزی را انتخاب و سفارش دهید و در این میان تشک های خوبی را برای فروش عمده آماده کرده ایم.

به عنوان مثال تشک های عروسکی برای بزرگسالان در دو سایز 200*150 و 150*100 سانتی متر تولید می شود و شکل ها و نقش ها با توجه به سلیقه مشتریان انتخاب می شود.

 

سفارش انواع تشک بچه گانه

هنگام سفارش تشک کودک برای خدمات سیسمونی، امکان انتخاب تشک عروسکی، تشک نگهبانی، تشک فانتزی، تشک بازی، تشک تعویض نوزاد و … را دارید.

تشک های ارائه شده در این مرکز  تیام نی نی به دلیل تنوع بالایی که دارند می توانند پاسخگوی نیاز شما باشند و از این رو برای سفارش تشک مورد نیاز خود می توانید با ما تماس بگیرید.

 

قیمت عمده مدل تشک فانتزی کودک

ما سعی می کنیم در مدل تشک فانتزی بچه گانه ای که به شما پیشنهاد می کنیم تنوع زیادی داشته باشیم و برای کاهش قیمت ها دست واسطه ها را بریده ایم و به همین دلیل می توانید انواع مدل های جدید تشک و عروسک فانتزی را در خرید پیدا کنید. قیمت های روزانه

در کنار تشک های خود انواع بالش و عروسک تزیینی قرار داده ایم و این محصولات را می توان به راحتی سفارش داد.

 

مدل تشک فانتزی نوزاد پسر-مدل تشک فانتزی نوزاد پسر-مدل تشک فانتزی نوزاد پسر-مدل تشک فانتزی نوزاد پسر-مدل تشک فانتزی نوزاد پسر-مدل تشک فانتزی نوزاد پسر-مدل تشک فانتزی نوزاد پسر

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *